ثبت اطلاعات فارغ التحصیلی

هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی شروع به کار کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سیداحمدرضا پیش ­بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز به کار هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت این دانشگاه خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: واحد استانی گلستان به عنوان دبیر هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز به کار کرد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانهharekat.uast.ac.ir و مطالعه دقیق اطلاعیه ها و دستورالعمل، با ثبت آثار و دستاوردهای خود در این جشنواره شرکت کنند.

وی بیان کرد: هشتمین جشنواره حرکت درون دانشگاهی، در 9 رشته رقابتی برگزار می شود که شامل انجمن علمی برگزیده، کتاب، نشریه علمی، فعالیت علمی خلاقانه، مسابقه علمی، محتوای دیجیتال، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه می باشد که متقاضیان جهت شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه به آدرس harekat.uast.ac.ir

و مطالعه دقیق اطلاعیه ها و دستورالعمل، با توجه به رشته انتخابی نسبت به ثبت آثار و دستاوردهای خود به صورت گزارش یا اینفوگرافی اقدام و بارگذاری کنند. آثار شرکت کننده باید در فاصله زمانی خرداد 98 تا خرداد 99 به انجام رسیده باشد.

 دکتر سیداحمدرضا پیش بین اعلام کرد: مهلت ثبت آثار در سایت مذکور تا پایان مهرماه 99 می­باشد. لذا با توجه به زمان محدود شرکت در جشنواره، لازم است متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره در واحد استانی گلستان با شماره 6-32451051-017 داخلی 204 تماس و یا در اسرع وقت نسبت به ثبت اطلاعات انجمن­های علمی و دستاوردهای فردی و گروهی دانشجویان در سایت مذکور اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت اطلاعات فارغ التحصیلی